La Oficina Comarcal de l’Alt Camp, situada a Valls, és el lloc escollit per als Serveis Territorials a Tarragona del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural per dur a terme una nova incorporació.
L’oferta de treball s’adreça a un Auxiliar Administratiu/va en el subgrup C2 – 12 i té com a objectiu principal reforçar l’equip en les tasques administratives i de suport. Aquesta oportunitat de treball estarà vigent des del 30 d’agost fins al 12 de setembre de 2023.
Descripció del lloc i requisits de participació
El lloc de treball d’Auxiliar Administratiu/va, subgrup C2 – 12, es desenvoluparà en les dependències de la Oficina Comarcal de l’Alt Camp, a Valls. L’horari de treball serà el normal, i les funcions assignades a aquest càrrec inclouen una àmplia gamma d’activitats administratives que van des de l’atenció al públic fins a la gestió de documents electrònics i el suport en àrees tan diverses com la ramaderia i l’agricultura. L’auxiliar administratiu/va serà, a més, responsable de diverses tasques d’organització i arxiu, i estarà disposat/ada a assumir altres responsabilitats segons les necessitats del Departament.
Pel que fa als requisits de participació, s’estableixen dues fases per a la selecció del candidat o la candidata idoni/ona. A la Fase I, es prioritzarà una persona amb vinculació de funcionària de carrera del cos auxiliar d’administració de la Generalitat de Catalunya. En la Fase II, es consideraran les sol·licituds de persones amb la titulació requerida per accedir al cos auxiliar d’administració de la Generalitat de Catalunya, així com el Certificat de nivell en llengua catalana suficiència C1 de la Secretaria General de Política Lingüística o equivalent. També s’avaluarà la capacitat dels candidats per a tasques específiques i altres característiques com coneixements informàtics avançats, habilitats comunicatives, experiència en atenció al públic i coneixements en llocs similars.
Com s’ocuparà el lloc
En cas que una persona amb vinculació de funcionària de carrera no sigui seleccionada durant la Fase I, es procedirà a la Fase II. Aquí, el nomenament de personal funcionari interí per substitució transitòria del titular es farà mitjançant una comissió de serveis. Això significa que es donarà l’oportunitat a professionals qualificats que compleixin els requisits establerts de formar part d’aquest equip durant el període de temps especificat.
Participació i procediment de sol·licitud
Les persones interessades en aquesta oportunitat de treball hauran de seguir un procés de sol·licitud en dues etapes. En primer lloc, han d’omplir un formulari específic proporcionat pel Departament. En segon lloc, han de presentar el seu currículum personal i el document generat pel sistema Atri en format PDF per correu electrònic a l’adreça atri.accioclimatica@gencat.cat. És essencial que els sol·licitants incloguin el número d’identificació fiscal, el nom complet, la titulació, el tipus de vinculació i altres detalls de contacte.
En resum, aquesta oportunitat de treball com a Auxiliar Administratiu/va al Servei del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ofereix una plataforma única per a professionals qualificats per unir-se a un equip dinàmic i contribuir a una àmplia gamma d’activitats administratives vitals. Amb un enfocament en la formació i la substitució transitòria, aquesta oferta destaca l’esperit d’obertura del Departament per donar suport als seus objectius i responsabilitats. Les sol·licituds es rebran fins al 12 de setembre de 2023, i és una oportunitat que no es pot deixar passar per a aquells que busquen un repte professional en el camp de l’administració i l’acció climàtica.
Font: Departament d’Acció Cimàtica, Alimentació i Agenda Rural