Salou es converteix en l’epicentre digital amb la segona trobada d’influencers

Hèctor Maiquez, vicepresident del Patronat Municipal de Turisme de Salou i regidor de promoció econòmica, va donar la benvinguda a la setantena d’influencers i creadors de continguts de viatges que en una trobada a Salou.

Aquesta és la segona ocasió que Salou acull aquesta reunió, organitzada per Iati Seguros. Durant la recepció a l’Hotel Olympus Palace, Maiquez va destacar la importància de la comunicació en l’era digital, però també va ressaltar que hi ha una font de comunicació que persisteix: el boca-orella.

Segons el regidor, els influencers encarnen aquesta manera tradicional de comunicar, convertint la seva experiència en un missatge creïble per als seus seguidors. «Avui dia, la comunicació i les maneres de comunicar han canviat considerablement gràcies a la digitalització. Malgrat això, hi ha una cosa que ha mantingut la seva essència: el valor de la recomanació basada en l’experiència personal. Vosaltres, com a influencers, sou el reflex d’aquesta tradició adaptada als nous temps», va afirmar Maiquez, agraïnt la iniciativa de Iati Seguros.

El vicepresident del Patronat va plantejar una interessant reflexió sobre què cal fer per influenciar un influencer. També va suggerir que la manera més efectiva de fer-ho és  – en aquest cas – convidant-los a descobrir Salou: els seus racons més emblemàtics, la seva gastronomia de primer nivell, el seu llegat cultural i històric, els seus paisatges i l’hospitalitat de la seva gent. El regidor espera que l’experiència dels influencers i generadors de continguts digitals a la ciutat sigui tan enriquidora que desitgin tornar i compartir-la amb els seus seguidors.

Font: Ajuntament de Salou

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *