La defensora de la Ciutadania i Agbar signen un conveni per millorar l’atenció a la ciutadania

La defensora de la Ciutadania d’Amposta, Amadea Ferreres López, i la defensora del client d’Agbar (Customer Counsel), Inmaculada Bermúdez, han signat un conveni per millorar l’atenció als usuaris i usuàries del servei municipal d’aigua d’Amposta, gestionat per Agbar, així com per garantir els seus drets en l’accés a aquest recurs essencial.

Gràcies a aquest conveni, la defensora del client es compromet amb la síndica municipal a atendre amb celeritat qualsevol reclamació que puguin rebre dels ciutadans i ciutadanes d’Amposta, així com mantenir un diàleg periòdic per recollir recomanacions de millora del servei. El conveni inclou també el compromís de tractar amb la màxima sensibilitat qualsevol cas que la defensora del client pugui detectar de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i el dret d’accés a l’aigua.

La defensora de la Ciutadania d’Amposta té com a missió vetllar pels drets dels ciutadans i ciutadanes davant de l’actuació de l’administració municipal o dels organismes que depenen de l’Ajuntament. La defensora actua a sol·licitud de qualsevol persona física o jurídica, quan presenti una reclamació i demostri tenir un interès legítim per l’objecte d’aquest desacord.

Agbar disposa del servei independent del Customer Counsel o defensor del client per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries de l’operadora. És un servei que atén les diferències que es puguin donar entre la companyia i els seus clients, tot establint solucions en un entorn amistós. Intervé quan el client no està d’acord amb la resposta que li ha ofert la companyia o bé quan no ha obtingut resposta a la seva reclamació.

En aquest sentit, la resolució que s’estableixi des del Customer Counsel és d’obligat compliment per a la companyia i voluntari per als clients. Aquest servei, operatiu des de fa més d’una dècada, té com a missió fomentar el diàleg entre organitzacions relacionades amb els drets de les persones, defensar i protegir els drets dels abonats i abonades, i escoltar i atendre les seves necessitats, així com presentar propostes per millorar el servei. També busca la implantació d’una cultura de comunicació i interlocució efectiva i transparent, orientada a la satisfacció de les persones.

Font: Ajuntament d’Amposta

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *