Tot Madrid és a la Xina

La delegada de l’Àrea de Govern d’Economia, Innovació i Hisenda de l’Ajuntament de Madrid, Engracia Hidalgo, ha presentat amb l’ambaixador de la Xina a Espanya, Yao Jing, a Four Seasons Hotel Madrid, l’aplicació Tot Madrid és a la Xina.

És una app que vol apropar els mercats, el comerç i l’hostaleria madrilenya als turistes xinesos perquè puguin descobrir Madrid de primera mà.

Tot Madrid és a la Xina forma part de la iniciativa Tot está en Madrid, i el seu principal objectiu és aconseguir més visibilitat a les xarxes socials xineses, impulsant la digitalització, la promoció i la dinamització de la ciutat.

Aquesta nova versió de Todo está en Madrid permetrà adaptar-lo al desenvolupament d’eines digitals xineses, cosa que possibilitarà donar d’alta el compte de Todo está en Madrid a WeChat, una xarxa social amb gairebé 1.300 milions d’usuaris

El programa Todo está en Madrid, peça clau de l’estratègia, ja supera els 13.300 establiments adherits i registra més de 467.000 usuaris; ja està disponible en sis idiomes i ara incorpora el xinès.

L’aposta del Govern municipal per aquest sector es materialitza en els més de 17 milions d’euros destinats a donar suport als mercats, comerç i hostaleria.

Recorda, Tot está en Madrid.

Font: Madrid Capital de Moda

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *