Una foto del Pont Vell escollida com la millor entre les publicades a Instagram amb l’etiqueta #montblancmedieval

L’Oficina de Turisme de Montblanc ha fet públic el resultat de les votacions per triar la millor foto de 2023 d’entre totes les que es compartiren a Instagram amb l’etiqueta #montblancmedieval

És una imatge del Pont Vell i del riu Francolí amb un cel espectacular que amenaçava tempesta i que fou publicada el mes de juliol. El seu autor, Jordi Giné (@jordigine a Instagram), repeteix distinció. També és seva la millor foto de 2017 amb la muralla de Montblanc il·luminada.

Cada dia l’Oficina de Turisme de Montblanc saluda a través de Facebook i d’Instagram compartint una imatge que ha estat publicada a Instagram amb l’etiqueta #montblancmedieval. Quan acaba el mes es fa una tria entre les quatre que han obtingut més reaccions positives per part dels usuaris. Posteriorment els seguidors de Montblanc Medieval a Facebook i Instagram trien les millors de cada estació de l’any entre tres guanyadores mensuals. I, per acabar, la final entre les millors de cada estació, que es va realitzar la passada setmana. Sempre es té en compte la suma dels vots a Facebook i a Instagram.

Enguany s’ha donat una circumstància singular. Tres de les fotografies finalistes eren del Pont Vell. S’hi afegeix que des de juny a desembre cada mes ha guanyat una imatge del Pont Vell. Està clar que ha atret moltes mirades des que es van enllestir les obres de condicionament posteriors a la riuada de 2019. Precisament aquell any una foto del Pont Vell abans de la riuada va ser escollida com la millor.

Una altra circumstància curiosa ha estat que un mateix autor tenia dues fotos finalistes. Francesc Pallissó (@escrivintambllum a Instagram) havia estat el guanyador de la primavera i de la tardor. La quarta finalista, la millor de l’hivern era obra de Cris Climent (@montblancafort a Instagram). Una imatge del carrer dels Jueus, un dels espais més fotografiats de la vila, que fou motiu de la millor de 2015. La resta dels anys la millor foto ha estat la d’algun tram de la muralla.

El guanyador i els finalistes seran obsequiats amb material de marxandatge de l’Oficina de Turisme de Montblanc confeccionat amb les banderoles de promoció dels esdeveniments turístics Brickània, Terrània i Clickània.

Font: Ajuntament de Montblanc

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *