Pilar Dalbat i Eugenia de Montijo desembarquen a París Fashion Week

Després de la prèvia del 14 de febrer passat a la Setmana de la Moda de Madrid, la granadina Pilar Dalbat ha portat la seva última proposta a la icònica ciutat de la llum. Per a “Gracia 12” la dissenyadora ha desenvolupat una col·lecció prêt-à-couture que reuneix tots els símbols icònics, les tècniques artesanals i les siluetes emblemàtiques de la casa i que gira al voltant de la figura de la llegendària Eugenia de Montijo.

La col·lecció inclou faldilles amb volum xl, tops amb els clàssics prisats “nova” de la marca, capes i espectaculars vestits de nit. Les tafetes de seda natural s’uneixen a tweeds, encaixos amantillats, tuls i metal·litzats, tots brodats a mà amb lluentons, canonets i vidres de Murano. El baròmetre de color va del vainilla als daurats i negres. El relat ens condueix a través del color cap a un viatge a la França del segon imperi, a la “grandeur napoleònica” però també a la seva Granada natal, amb picades d’ullet a peces tan simbòliques com la mantellina granadina.

La col·lecció es mostra en una minisèrie de tres capítols, rodats a llocs emblemàtics de la capital francesa, que s’han revelat al tancament de la presentació de la marca. És un treball del jove productor Francisco García Olmedo, CEO de la productora Curro Go, que aposta per un format de moda contemporani, basat en l’art visual i enfocat a la comunicació digital.

Font: Asociación Creadores de Moda de España

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *