El Fortu ja té una llar! El gos va ser trobat el 13 de gener a la Bisbal del Penedès en molt mal estat de salut

El Fortu, el gos que va ser trobat a la Bisbal del Penedès el passat 13 de gener, ja té una llar! El 28 de març va ser adoptat.

El Fortu va ser trobat al nostre municipi el 13 de gener en molt mal estat de salut i la Regidoria de Benestar Animal i CanBanach +Vets es van fer càrrec de les despeses veterinàries. Concretament, l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha aportat un total de 1.313,34€ (IVA inclòs) per a diverses despeses: tractaments, xip, manutenció…

El regidor de Benestar Animal, Daniel Caballero, vol agrair a CanBanach +Vets la seva gran qualitat humana i professional, així com la seva aportació econòmica per donar-li una millor vida al Fortu.


CASTELLANO | Fortu, el perro que fue encontrado en la Bisbal del Penedès el pasado 13 de enero, ¡Ya tiene un hogar! El 28 de marzo fue adoptado.

Fortu fue encontrado en nuestro municipio el 13 de enero en muy mal estado de salud y la Concejalía de Bienestar Animal y CanBanach +Vets se hicieron cargo de los gastos veterinarios. Concretamente, el Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha aportado un total de 1.313,34€ (IVA incluido) para varios gastos: tratamientos, chip, manutención…

El concejal de Bienestar Animal, Daniel Caballero, quiere agradecer a CanBanach +Vets su gran calidad humana y profesional, así como su aportación económica para darle una mejor vida a Fortu.

Font: Ajuntament de la Bisbal del Penedès

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *