Comencen les obres de millora de la seguretat viària a la C-63 a Vidreres per un valor de prop 6 MEUR

  • L’obra inclou la construcció de diverses rotondes i passos a vianants per afavorir la mobilitat i la implantació d’un separador de fluxos per a reduir el risc de patir un xoc frontal
  • Els treballs tindran un termini d’execució de vuit mesos

El Departament de Territori ha iniciat les obres per a millorar l’accessibilitat, pacificar el trànsit i reforçar la seguretat viària a la C-63 al seu pas per Vidreres, per un import de 5,9 MEUR. Aquesta actuació consistirà principalment en la construcció de diverses rotondes i passos per a vianants i la implantació d’un separador de fluxos en una carretera on hi ha nombrosos accessos a urbanitzacions i a diversos espais d’activitats. Els treballs tenen un termini d’execució de vuit mesos.

El tram on s’actuarà té una longitud de 3,5 quilòmetres. L’obra inclourà la construcció de tres rotondes, la implantació d’un carril central de gir i d’un separador central per a reforçar els sentits de la circulació i contribuir a reduir el risc de patir un xoc frontal. Aquest separador consistirà en una zona central amb un doble ressalt i una línia de captafars per afavorir la visibilitat.

Pel que fa als accessos, es construiran noves rotondes d’accés a Terrafortuna, Puigventós, on es tancarà la rotonda partida actual, i Aiguaviva Park al quilòmetre 5,7. A més, es formarà un carril central de gir en la intersecció d’Aiguaviva Park situada al quilòmetre 6,7. En paral·lel, s’eliminaran els trams d’avançament i els girs a esquerres a la carretera.

D’altra banda, s’implantaran nous passos per a vianants a l’entorn de les rotondes de Terrafortuna i d’Aiguaviva Park i es millorarà el ferm, la senyalització horitzontal i vertical i les barreres de seguretat.

Pel que fa a l’execució de les obres, cal indicar que durant els mesos d’estiu, les tasques se centraran en el desviament de serveis afectats i els moviments de terres fora de la plataforma actual, de manera que s’evitaran els treballs que puguin tenir un impacte significatiu al trànsit.

Font: Gencat Sala de Premsa

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *