El Carnet Jove de la Terra Alta impulsa una nova campanya de captació de descomptes


El servei compleix 3 anys a la comarca i suma un total de 36 avantatges per a persones d’entre 12 i 30 anys

El Carnet Jove de la Terra Alta, que es va implantar ara fa 3 anys a la comarca, ha iniciat la nova campanya de captació de nous avantatges. La campanya, desenvolupada pel Consell Comarcal de la Terra Alta, en col·laboració amb els ajuntaments de la comarca, vol captar aquest segon any encara més comerços, entitats i institucions que ofereixin més i millors descomptes ala comarca per a millorar encara més l’oferta actual d’avantatges del Carnet Jove a la Terra Alta. 

Actualment, el carnet local suma un total de 36 avantatges repartits entre els àmbits d’esports (2,8%), turisme i mobilitat (16,7%), cultura (22,2%), formació (8,3%), tecnologia (5,6%) i altres (44,4%).

Aquests avantatges són 14 més respecte dels que hi havia abans d’iniciar-se el Carnet Jove de la Terra Alta i la primera campanya de captació. Es tracta d’un creixement global del 63% en aquests tres primers anys i d’un increment un 54% superior del que hi ha hagut al conjunt de Catalunya en el mateix període.

Entre aquests nous avantatges s’hi compten serveis com ara llibreries, articles per a la llar, moda i complements, alimentació, i també descomptes en serveis municipals a Vitis Espai Coworking de Gandesa i a les Piscines Municipals de La Pobla de Massaluca.

D’aquesta oferta se’n poden beneficiar els 1.013 titulars (52% noies i 48% nois) que el Carnet Jove té avui a la comarca de la Terra Alta, i que es reparteixen entre les següents franges d’edat: 12-13 anys (1,9%), 14-17 anys (14,4%), 18-21 (26%), 22-25 (27,1%), 26-30 (26,5%) i 31 anys (4,1%). Es tracta d’unes xifres que signifiquen una penetració mitjana del 49,22% del Carnet Jove entre el total de joves residents a la Terra Alta, una mitjana 19,49 punts superior a la de Catalunya (29,73%).

A més del jovent de la Terra Alta, dels descomptes al comerç i serveis del CJ ala comarcatambé se’n poden beneficiar el conjunt dels titulars del carnet a les Terres de l’Ebre (15.425 joves), al conjunt de Catalunya (519.018 joves) i arreu d’Europa (més de 7,5 milions).  

L’objectiu de la nova campanya de captació de comerços és que el Carnet Jove de la Terra Alta connecti el Carnet Jove nacional amb el comerç local i serveis de proximitat. D’aquesta manera, es pretén que el Carnet Jove sigui una eina útil en el dia a dia dels joves de la comarca i potenciar encara més els avantatges en comerços i serveis de proximitat. 

Entre les accions que es duran a terme per a captar nous comerços de la Terra Alta a l’oferta del Carnet Jove hi ha una nova campanya de difusió dirigida als comerços que inclou diverses comunicacions i visites als establiments, el repartiment de pòsters, tríptics i altres elements promocionals, anuncis en revistes locals i als webs municipals i comarcals, i publicacions a les xarxes socials. 

Una altra de les maneres per promocionar el Carnet Jove als comerços locals és la col·locació d’un distintiu a l’entrada de l’establiment. Aquesta actuació es complementa amb l’eina de geolocalització de l’APP del Carnet Jove amb una mirada local, que prioritza els avantatges del carnet que tenen al seu voltant en el moment en què facin ús del servei.

Així mateix, anualment es fa difusió del carnet entre els joves de la Terra Alta mitjançant el web CJ Terra Alta, butlletins digitals del CJ de la Terra Alta i altres accions d’informació del Consell Comarcal i dels ajuntaments de la comarca.

Font: Gencat Sala de Premsa

Comparteix a les teves xarxes socials!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *