Des de l’Ajuntament del Catllar, l’equip de govern és plenament conscient de les deficiències que patim en el servei de transport públic. Hem escoltat les vostres preocupacions i, per això, hem promogut activament que presenteu les vostres queixes a través del registre general, sigui de manera presencial o a través de la nostra pàgina web. Creiem que la participació ciutadana és clau per fer visible la problemàtica i continuar pressionant perquè es trobin solucions.
La concessió del servei de transport públic està vigent fins al 2028 i és gestionada per la Generalitat de Catalunya. Malgrat que des del nostre equip de govern hem presentat diverses sol·licituds per ampliar el servei, la resposta que hem rebut sempre ha estat la mateixa: no hi ha pressupost per implementar millores.
Continuarem treballant sense descans per aconseguir un servei de transport públic que respongui a les necessitats del nostre municipi. Reiterem la nostra invitació a presentar queixes, ja que és fonamental per aconseguir que la Generalitat prengui mesures.
Equip de Govern
DESCARREGA AQUÍ EL DOCUMENT, COMPLETA’L I FES-LO ARRIBAR A L’AJUNTAMENT
Font: Ajuntament del Catllar